ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ЛЕПБУК» У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Педагогічні технології вражають розмаїттям інтерактиву, пропонують цікаві та досить креативні підходи до вирішення навчальних завдань.

Нестандартність проведення практичних занять завжди зацікавлює студентів, неодмінно впливаючи на їх внутрішню мотивацію до навчання. Досить незвичною для викладацької діяльності є технологія «лепбук» – створення саморобної інтерактивної міні-книжки за певною темою. Саме вона була покладена в основу практичного заняття для студентів-психологів 4 курсу у роботі над вивченням теми «Психічні та поведінкові розлади, пов’язані з післяпологовим періодом» (дисципліна «Реабілітаційна психологія та психіатрія» / викладач Л.А. Опанасенко).

Об’єднавшись у мікрогрупи, студенти з особливим інтересом поринули у створення лепбуків з питань реабілітаційної діяльності психолога у роботі з післяпологовою меланхолією, депресією чи психозом, визначаючи їх психологічні особливості, діагностичні критерії, основні реабілітаційні заходи. Не менш захоплюючою стала презентація лепбуків представниками мікрогруп. Варто відзначити динамічність заняття, високий рівень пізнавальної активності та креативність студентів. Переконані, що дана тема та форма роботи надовго залишаться в пам’яті майбутніх психологів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *