МОНОГРАФІЇ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
план науково-практичних семінарів 2022р.
План наукової роботи на друге піврічча 2021 р.
План наукової роботи каф. музич. мистецтва 2020 н.р.
план науково-практичних конференцій 2020
ХV Всеукраїнської науково-практичної конференції
«Наука. Студентство. Сучасність. Незламність поступу української молоді»
17 травня 2024 року відбулося засідання секції кафедри музичного мистецтва №5 «Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в умовах освітньої трансформації» яке проходило в рамках ХV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Наука. Студентство. Сучасність. Незламність поступу української молоді»
Щорічно цей науковий форум збирає молодих вчених з усіх міст України. До участі в конференції були запрошені здобувачі вищої освіти, магістранти, науково-педагогічні працівники.
Спікери конференції, що працювали в секції, сконцентрували свою увагу на проблемах сьогодння. У ході конференції було обговорено широке коло проблем присвячених трансформації системи освіти України в умовах війни, які постають найбільш гостро перед молодими науковцями. Усе це зумовлює гостру потребу в пошуку нових підходів до професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва, розвитку освіти і науки, що мають відповідати на всі запити сучасності й майбутнього.
У роботі секції брали участь 8 викладачів і 18 студентів кафедри музичного мистецтва. На засіданні секції заслухано і обговорене 12 доповідей.
Спікерами семінару підіймались проблеми інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, було презентовано власні дослідження, запропоновано шляхи розв’язання питань мистецької освіти.
Здобувачі вищої освіти під науковим керівництвом викладачів кафедри музичного мистецтва представили власні доповіді на теми: «Вплив традицій українських пісень на становлення виконавських можливостей майбутніх вчителів музичного мистецтва» (Савельева Л., наук. кер. доктор пед. наук, доцент: Стріхар О. І.), «Професійна компетентність як провідний фактор підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в умовах освітньої трансформації» (Кретов К., наук. кер. доц. Бєдакова С.В.), «Актуальні проблеми вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва» (Абрамов Г., наук. кер. доц. Бєдакова С.В.) «Цифрові трансформації у вокально-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах сучасних реалій» (Сайтарли В., наук. кер. доц. Ярошевська Л.В.), «Роль вчителя музичного мистецтва у формуванні національної свідомості учнів» (Григорук О. наук. кер. доц. Аристова Л.С.), «Менторство як ефективний механізм розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів музичного мистецва» (Маріянчук Д., наук. кер. доц. Щербак І.В.), «Розвиток сучасного фламенко та його роль у педагогічній роботі музиканта-гітариста» (Зозуля В. наук. кер. доц. Парфентьєва І.П.), «Фортепіанні твори Б.Бартока у репертуарі студентів-музикантів» (Тараненко В., наук. кер. доц. Ревенко Н.В.).
Підсумовуючи, потрібно констатувати, що основна мета трансформації системи освіти України – поставити в центр уваги людину, її потреби й цінності. Тільки освічені українці можуть створити міцну, життєздатну державу, забезпечити майбутнє прийдешніх поколінь.
Дякуємо всім спікерам і учасникам семінару за змістовні та актуальні доповіді. Разом до перемоги!
АВТОРСЬКІ СВІДОЦТВА
Авторські свідоцтва у 2019-2020 н.р.
СЕРТИФІКАТИ В2
МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ
Статті у виданнях міжнародних науковом. базах(зарубіжні видангня)
УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ У МІЖНАРОДНИХ НАУКОВИХ КОНФЕРЕНЦІЯХ
Участь студентів та викладачів у конкурсах та фестивалях
ЗАКОРДОННЕ СТАЖУВАННЯ ВИКЛАДАЧІВ:
Публікації викладачів в SKOPUS
– Васильєва Л.Л. Український кант як жанр «третього пласта»: європейський історичний контекст. Вісник НАКККіМ. №1, 2018. С.148-151 журнал індексується у Web of Science (Emerging Sources Citation Index);
– Васильєва Л.Л. Публікація у виданнях, які включено до наукометричної бази Scopus, WОS: Tsypko Victoriia1, Larysa Vasylieva2, Ershova Irina3, Morozov Alexander4, Fedorchuk Yulia5. Use of Fairy Tales in the LegalEducation of Children Aged 5-8. – International Journal of Psychosocial Rehabilitation. 2020. Volume 24. Issue 2. P380-389. DOI: 10.37200/IJPR/V24I2/PR200346 Scopus