Електронна скринька ДОВІРИ:
https://forms.gle/UNdRGmicFe31JuLK9
На цю гугл-форму Ви можете надсилати свої повідомлення про проблеми, які є в університеті, про факти зловживань, корупційних проявах тощо.
Ваша конфіденційність гарантується.
РЕЦЕНЗІЇ ТА ВІДГУКИ СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛІН НА 2024 – 2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ
НП Вокально-хорове виконаство з методикою викладання (сольний спів)
НП Вокально-хорове виконаство з методикою викладання (Хорове диригування)
НП Інвент-технології у музично-педагогічній освіті
НП Іноваційні педагогічні технології викладання мистецьких дисциплін
НП Інструментальне виконавство з методикою викладання
НП Історія мистецтв та методика викладання “Мистецтво”
НП Методика музичного виховання в закладах дошкільної освіти
НП Методика музичного навчання та виховання
НП Музичне мистецтво як засіб національно-патріотичного та громадського виховання
НП Хоровий клас
РОБОЧІ ПРОГРАМИ
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів)
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування)
РП Івент-технології у музично-педагогічній освіті
РП Іноваційні педагогічні технології викладання мистецьких дисциплін
РП Інструментальне виконавство з методикою викладання
РП Історія мистецтв та методика викладання інтегрованого курсу “Мистецтво”
РП Методика музичногго навчання та виховання
РП Методика музичного виховання в закладах дошкільної освіти
РП Музичне -мистецтво як засіб національнопатріотичного виховання
РП Музично-теоретичні дисципліни (Гармонія,сольфеджио,історія музики)
ПРОГАМИ ПРАКТИК
РП-Педагогічна-практика-навчальна
РП-Педагогічна-практика-виробнича-3-курс 2024
РП-Педагогічна-практика-виробнича-4-курс 2024
ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛІН НА 2023 – 2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ
НП Музично-теоретичні дисципліни (гармонія, сольфеджио, історія музики)
НП Інсструментальне виконавство з методикою викладання
НП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання(сольний спів)
НП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування)
НП Історія мистецтв та методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво
НП Методика музичного навчання та виховання
НП Інноваційні педагогічні технолгії викладання мистецьких дисциплін
НП Методика музичного виховання в закладах дошкільної освіти
НП Музичне мистецтво як засіб національно-патріотичного та громадянського виховання
НП Івент-технології у музично-педагогічній освіті
РОБОЧІ ПРОГРАМИ
РП Музично-педагогічні дисципліни (гармонія, сольфеджио, історія музики)
РП Вокально-хорове виконаство з методикою викладання (хорове диригування)
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів)
РП Інструментальне виконавство з методикою викладання
РП Методика музичного навчання та виховання – 4 курс
РП Методика музичного навчання та виховання – 3 курс
РП Історія мистецтв та методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво – 3 курс
РП Історія мистецтв та методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво – 2 курс
РП Методика музичного виховання в закладах дошкільної освіти
РП Інноваційні педагогічні технології викладання мистецьких дисциплін
РП Музичне мистецтво як засіб національно-патріотичного виховання
РП Івент-технології у музично-педагогічній освіті
ПРОГРАМИ ПРАКТИК
РП-Педагогічна-практика-навчальна
РП-Педагогічна-практика-виробнича (3 курс)
РП-Педагогічна-практика-виробнича (4 курс)
ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛІН НА 2022 – 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ
НП Музично-теоретичні дисципліни (гармонія, сольфеджио, історія музики)
НП Інсструментальне виконавство з методикою викладання
НП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання(сольний спів)
НП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування)
НП Історія мистецтв та методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво
НП Методика музичного навчання та виховання
НП Інноваційні педагогічні технолгії викладання мистецьких дисциплін
НП Наукові дослідження за фаховим спрямуванням та академічна доброчесність
НП Методика музичного виховання в закладах дошкільної освіти
НП Музичне мистецтво як засіб національно-патріотичного та громадянського виховання
НП Додатковий музичний інструмент
НП Основи риторики та мистецтва слова
НП Вокально-гурткова робота в ЗЗСО
РОБОЧІ ПРОГРАМИ
РП Музично-теоретичні дисципліни (сольфеджио, гармонія, історія музики)
РП Методика музичного навчання та виховання
РП Історія мистецтв та методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво
РП Інструментальне виконавство з методикою викладання 1-4 курси
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання( сольний спів)
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання(хорове диригування)
РП Наукові дослідження за професійним спрямуванням та академічна доброчесність
РП Методика музичного виховання в закдадах дошкільної освіти
РП Інноваційні педагогічні технології викладання мистецьких дисциплін
РП Вокально-гурткова робота в ЗЗСО
РП Музичне мистецтво як засіб національно-патріотичного та громадянського виховання
РП Додатковий музичний інструмент
РП Основи риторики та мистецтва слова
ПРОГРАМИ ПРАКТИК
РП-Педагогічна-практика-навчальна
РП-Педагогічна-практика-виробнича (3 курс)
РП-Педагогічна-практика-виробнича (4 курс)
ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛІН НА 2021 – 2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
РП Музично-теоретичні дисципліни (сольфеджио, гармонія)
РП Методика музичного навчання та виховання 2 курс
РП Методика музичного навчання та виховання 3 курс
РП Методика музичної освіти та виховання в ЗЗСО
РП Історія мистецтв та методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво 2 курс
РП Історія мистецтв та методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво 3 курс
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування)
РП Інструментальне виконавство з методикою викладання
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів)
РП Наукові дослідження за фаховим спрямуванням таакадемічна доброчесність
РП Методика музичного вихованння в ЗДО
РП Основи риторики та мистецтва слова
РП Підготовка вчителя музичного мистецтва до громадянського виховання
РП Методика художньо-педагогічного аналізу творів мистецтва в ЗЗСО
РП Додатковий музичний інструмент
ОБОВ’ЯЗКОВІ ДИСЦИПЛІНИ
1 КУРС
РП Історія та культура України 2017
РП Університетські студії 2017
РП Українська мова (за професійним спрямуванням) 2017
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів) 2017
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування) 2017
РП Музично-теоретичні дисципліни (сольфеджио, гармонія) 2017
РП Українська мова за професійною підготовкою 2020
РП Університетські студії 2020
РП Історія та культура України 2020
РП Психологія (загальна та вікова) 2020
РП Педагогіка (загальна та історія педагогіки) 2020
РП Музично-теоретичні дисципліни (сольфеджіо, гармонія) 2020
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів) 2020
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування) 2020
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів) 2024
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування) 2024
РП Музично-теоретичні дисципліни (Гармонія,сольфеджио,історія музики) 2024
2 КУРС
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів) 2018
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування) 2018
3 КУРС
РП Методика музичного освіти та виховання у ЗЗСО 2019
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів) 2019
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування) 2019
РП Методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво в ЗЗСО 2019
РП Методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво 2024
4 КУРС
РП Методика музичної освіти та виховання в ЗЗСО 2020
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів) 2020
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування) 2020
РП Методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво 2020
РП Методика музичного виховання в закладах дошкільної освіти 2020
РП Наукові дослідження за фаховим спрямуванням та академічна доброчесність
РП Інноваційні педагогічні технології викладання мистецьких дисциплін 2020
РП Музично-теоретичні дисципліни (Історія музики) 2020
РП Методика музичного виховання в закладах дошкільної освіти 2024
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів) 2024
РП Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (хорове диригування)2024
ВИБІРКОВІ ДИСЦИПЛІНИ
1 КУРС
АНКЕТА ВІЛЬНОГО ВИБОРУ ДИСЦИПЛІН НА 2 СЕМЕСТР 2020 – 2021 навчальний рік – https://docs.google.com/forms/d/1weHY1aHehYYG4rxKsSLU0-y6o6rsh0c5wh__U3wwXd0/edit
РП Музично-теоретичні дисципліни (сольфеджио, гармонія) 2017
РП Постановка дитячої музичної вистави 2017
2 КУРС
РП Музично-теоретичні дисципліни (сольфеджіо, гармонія) 2018
РП Сучасне музичне мистецтво 2018
3 КУРС
АНКЕТА ВІЛЬНОГО ВИБОРУ ДИСЦИПЛІН НА 2 СЕМЕСТР 2019 – 2020 навчальний рік – https://docs.google.com/forms/d/1bXWC7m-CGvq4-49lDxP3iecK0gcUauH5x9F8R3rBlFo/edit
РП Іноземна мова за професійним спямуванням 2019
РП Історія музики (української, зарубіжної) 2019
РП Додатковий музичний інструмент 2019
РП Підготовка вчителя музичного мистецтва до громадянського виховання 2019
4 КУРС
АНКЕТА ВІЛЬНОГО ВИБОРУ ДИСЦИПЛІН НА 2020 – 2021 навчальний рік – https://docs.google.com/forms/d/1y8wIThQUxFAMX91dsy3YDbvwlBYxdJI-aEoiuNFk5Ek/edit
РП Іноземна мова за професійним спрямуванням 2020
РП Методика гри на музичному інтсрументі 2020
РП Методика художньо-педагогічного аналізу твору мистецтва на уроці в ЗЗСО 2020
РП Основи риторики та мистецтва слова 2020
АНКЕТИ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАНЬ
АНОНІМНЕ ОПИТУВАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ДОТРИМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ОП СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО) – https://docs.google.com/forms/d/1jOCv5KI8MN_qP2Zdgqs85fxJGrfj1jKW2z9ZsrTFgek/edit
РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ ЩОДО дотримання академічної доброчесності
АНОНІМНЕ ОПИТУВАННЯ ЩОДО ВТІЛЕННЯ ІДЕЇ СТУДЕНТОЦЕНТРИЗМУ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ – https://docs.google.com/forms/d/1d0ILZugW2YqNuhh6LzxMsIFN49Mf8r0L1ceA3BYgvPg/edit
РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ ЩОДО втілення ідеї студентоцентризму під час навчання
АНОНІМНЕ ОПИТУВАННЯ ЩОДО ФОРМ КОНТРОЛЬНИХ ЗАХОДІВ ТА КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ – https://docs.google.com/forms/d/1n5GewlcvR2LxoVKsNHbgQRD5MRB343FWsoByxwnRfO4/edit
РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ ЩОДО форм контрольних заходів та критеріїв оцінювання
АНОНІМНЕ ОПИТУВАННЯ “ЯКІСТЬ ОСВІТИ ОЧИМА СТУДЕНТІВ” – https://docs.google.com/forms/d/1WS721i8m1OoDDtbi2mUspW_bSW0PwOFkP52FqRvNuiA/edit
РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ ЩОДО ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
АНКЕТА ЩОДО РОЗРОБКИ ТА ПЕРЕГЛЯДУ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ (ОП) СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО) – https://docs.google.com/forms/d/15KSonzOL32RxfRAyJ26rYTxpF2XKVdi5U5BeFA0SoIM/edit
РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ ЩОДО РОЗРОБКИ І ПЕРЕГЛЯДУ ОП
АНКЕТА ДЛЯ ОПИТУВАННЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ ТА ОЦІНКИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ (ОП) СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО) – https://docs.google.com/forms/d/1Q28YxlMeTK4KHrVqDRuiNA1JsduW0o3xWFlyb3vZp8s/edit
РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ РОБОТОДАВЦІВ ОП СОММ бакалавр
АНКЕТА ДЛЯ ОПИТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ – https://docs.google.com/forms/d/1zJUSR1w14XBtj7svmEw8cJUBiGtY43WDBszxQm8BMyw/edit
РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ
ПРАКТИКА
ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СПЕЦІАЛЬНОСТІ МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
http://psp.mdu.edu.ua/?p=11908
Виробнича практика майбутніх вчителів музичного мистецтва
6 вересня 2021 року розпочалася виробнича практика студентів 4 курсу Освітньої програми “Середня освіта (музичне мистецтво)» Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського.
Заклади загальної середньої освіти – ЗОШ №34 і Перша українська гімназія імені Миколи Аркаса – гостинно зустріли майбутніх вчителів музичного мистецтва.
Попереду отримання практичного професійного досвіду під керівництвом досвідчених і мудрих керівників-учителів Ковальчук О.С. (ЗОШ №34) та Козки Т.В. (Перша українська гімназія імені М.Аркаса)!
Бажаємо яскравих емоцій та отримання позитивного професійного досвіду!
РП Педагогічна практика (виробнича) 2020
РП Педагогічна практика (виробнича) 2019
РП Педагогічна практика (навчальна) 2019
СТУДЕНТСЬКІ ПРОЄКТИ З ПРАКТИКИ:
Гра казка Подорож до країни мистецтв, 2019
Майбутнє за сучасними вчителями, 2019
Подорож до країни Фантазії, 2016
ПІДГОТОВКА ДО ПРАКТИКИ В ЗЗСО:
УРОКИ СТУДЕНТІВ:
МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ:
Конспект уроку Шевчик Ю. 7 клас
Звіт з виробничої практики з музичного мистецтва 4 курс
МУЗИЧНИЙ ЗАХІД СТУДЕНТІВ 457 ГРУПИ ОП СЕРЕДНЯ ОСВІТА(МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО) ПІДЧАС ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ
БАЗИ ПРАКТИК:
УГОДИ З ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ
УГОДА з Першою українською гімназією ім. М. Аркаса
УГОДА з Муніципальний колегіум ім. В.Д. Чайки
Перелік тем для курсових проєктів 2020
Методичні-рекомендації-до-курсових-робіт
Методичні рекомендації до кваліфікаційного іспиту
Комплексний кваліфікаційний іспит (бакалавр) 2019р. (Практична частина (показ фрагменту уроку)):
Калейдоскоп виступів:
1.Бешляга Андрій. Фрагмент уроку 6 класу. Тема Сучасні вокальні жанри: авторська пісня (за підручником Л.Масол, Л.Аристова); 2.Шишляннікова Анна. Фрагмент уроку 1 клас. Тема Мої друзі – іграшки (за підручником О.Калініченко, Л.Аристова);
3. Метліцька Ірина. Фрагмент уроку 1 клас. Тема Наша Батьківщина – рідна Україна (за підручником О.Калініченко, Л.Аристова);
4. Кучерова Світлана Фрагмент уроку 1 клас. Тема Завітаємо до театру (за підручником О.Калініченко, Л.Аристова);
5. Павлійчук Людмила Фрагмент уроку 5 клас. Тема Мова музики (за підручником Л.Масол, Л.Аристова);
6. Семіренко Ірина Фрагмент уроку 2 клас. Тема Танці жартують (за підручником Л.Аристова, В.Сергієнко);
7. Гришко Тетяна Фрагмент уроку 6 клас. Тема Рапсодія (за підручником Л.Масол, Л.Аристова);
8. Гелевер Павло Фрагмент 7 клас. Тема Рок-музика (за підручником Л.Масол, Л.Аристова);
9. Тур Михайло Фрагмент 7 клас. Тема Сучасне життя танцю (за підручником Л.Масол, Л.Аристова).
Комплексний державний іспит бакалаврів спеціальності «Музичне мистецтво»