ПРОФІЛАКТИКА ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРЯННЯ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ДЕФОРМАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

За даними дослідження американського Національного інституту проблем здоров’я і професійної безпеки, нині більше 35 млн. людей у всьому світі страждають клінічною формою синдрому хронічної втоми.

За загальним визнанням спеціалістів, педагогічна діяльність – це один із видів професійної діяльності, який найбільше деформує особистість людини.

Професійна діяльність викладачів закладів вищої освіти  відзначається дуже високою емоційною напруженістю. Саме емоційна напруга переходить у емоційне виснаження, що є найхарактернішим показником професійного вигорання. За даними ВООЗ, СЕВ мають 60% педагогічних працівників.

27 березня 2018 р. за ініціативи кандидата психологічних наук, доцента кафедри психології Р.А. Мороз відбувся І модуль науково-практичного семінару для викладачів і студентів-психологів, зацікавлених у питаннях профілактики емоційного вигоряння та професійної деформації науково-педагогічних працівників: «Педагог як культурний комплекс: пастки вигоряння. Професійне вигоряння педагога з позиції аналітичної психології К.Г. Юнга».

Ведуча семінару – аналітичний психолог О.Б. Бернацька.

Основні питання семінару:

«Педагог»: шлях до особистісної зрілості чи відчуження?

  • «педагог» як професійна ідентичність;
  • «педагог» як праобраз Внутрішнього Учителя;
  • типи педагогічної позиції (за моделлю З. Фройда);
  • «педагог» як культурний комплекс з позиції юнгіанської психології;
  • ризики емоційного вигоряння для допомагаючих професій;
  • як зберегти своє психологічне здоров՚я?

        

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *