Студенти 4 курсу спеціальності «Спеціальна освіта» представили результати логопедичної практики у дошкільних та шкільних закладах для дітей з ТПМ.
Кожен студент мав можливість під керівництвом викладачів та працівників спеціальних освітніх установ удосконалити професійну майстерність та здобути цінний фаховий досвід.
Під час обговорення, студенти зазначили, що педагогічна практика допомогла узагальнити та застосувати в умовах навчального закладу здобуті раніше теоретичні знання.
Керівники практики, д.пед.н., професор, завідувач кафедри спеціальної освіти Савінова Н.В. та к.пед.н., доцент кафедри спеціальної освіти Кисличенко В.А. відмітили, що студенти досягли якісно нового професійного рівня та здатні виконувати вимоги сучасності до працівників дошкільних та спеціальних освітніх закладів.