ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: СОЦІАЛІЗАЦІЯ ТА НАВЧАННЯ ДИТИНИ З АУТИЗМОМ

Студенти-психологи займають активну життєву позицію, зосереджуючи особливу увагу на актуальних питаннях сучасної психологічної науки та практики. Так студентка 417 групи Макушева Світлана виступила доповідачем на квітневій педраді Першої української гімназії імені Миколи Аркаса, присвяченій створенню нового освітнього середовища на засадах партнерства з метою формування акмеологічного учня. Тема доповіді: «Проблематика інклюзивної освіти: соціалізація та навчання дитини з аутизмом». Студентка розкрила важливі аспекти дуже гострої психолого-педагогічної проблеми, активізуючи присутніх не тільки до роздумів, а й до конкретних дій, спрямованих на створення оптимальних умов для дітей даної соціальної категорії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *