ПРО ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
17 травня 2018 р. в рамках наукової теми кафедри «Хронопсихологічне прогнозування особливостей розвитку особистості та психосоматичного стану осіб із особливими потребами» (реєстраційний номер 0116U005588) та в рамках проведення тижня науки на факультеті педагогіки та психології МНУ імені В.О. Сухомлинського було проведено круглий стіл на тему: «Психолого-педагогічний супровід осіб з особливими освітніми потребами та їх сімей». Організаторами круглого столу виступили викладачі кафедри психології Л.А. Опанасенко, І.М. Кучманич, В.В. Шевченко.
Мета: обговорення теоретико-прикладних проблем здійснення ефективного психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами та їх сімей.
Завдання:
- розкрити актуальні науково-теоретичні питання, пов’язані з психолого-педагогічним супроводом осіб з особливими освітніми потребами та їх сімей;
- визначити коло методичних питань щодо психологічного супроводу інклюзивної освіти, які потребують подальшого вивчення та розробки;
- обмінятися досвідом з практичних аспектів здійснення ефективного психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами та їх сімей.
Модератор заходу: Л.А. Опанасенко (викладач кафедри психології).
Учасники обговорення: викладачі кафедри психології, фахівці-практики, студенти-психологи, батьки дітей з особливими освітніми потребами.
ПОРЯДОК РОБОТИ
- ПРИВІТАЛЬНЕ СЛОВО
Савенкова І.І. – доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології МНУ імені В.О. Сухомлинського
Семенчук Т.М. – методист відділу методичного забезпечення соціальної роботи Миколаївського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
- ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ
СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Опанасенко Л.А. – викладач кафедри психології МНУ імені В.О Сухомлинського
ФОРМУВАННЯ НЕРВОВО-ПСИХІЧНОЇ СТІЙКОСТІ В ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Шевченко В.В. – кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології МНУ імені В.О. Сухомлинського
ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В МЕЖАХ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ВНЗ
Гулькова Д.С. – консультант психологічної консультації Центру психологічної служби МНУ імені В.О Сухомлинського
СПЕЦИФІКА РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА – АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ
Наградська Л.М, Ужва А.С. – практичні психологи / асистенти педагога Миколаївської загальноосвітньої школи №1 імені Олега Ольжича
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БАТЬКІВСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Деркач А.В. – практичний психолог, викладач психології Миколаївської спеціалізованої школи «Академія дитячої творчості»
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНКЛЮЗІЇ: БАТЬКІВСЬКИЙ ДОСВІД
Давидова Г.В.
УЯВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПРО ОСОБЛИВІ ОСВІТНІ ПОТРЕБИ: РЕЗУЛЬТАТИ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Лисогор А. – студентка 717 гр. (спеціальність «Психологія», ДФН) МНУ імені В.О. Сухомлинського
ТРУДНОЩІ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Макушева С., Полєшко Н. – студентки 317 гр. (спеціальність «Психологія», ДФН) МНУ імені В.О. Сухомлинського
АКТИВНІ ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕСУ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Джоган Д., Панченко К. – студентки 317 гр. (спеціальність «Психологія», ДФН) МНУ імені В.О. Сухомлинського
- ОБГОВОРЕННЯ І ПРИЙНЯТТЯ РЕЗОЛЮЦІЇ КРУГЛОГО СТОЛУ