КРУГЛИЙ СТІЛ ПРО ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

ПРО ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

17 травня 2018 р. в рамках наукової теми кафедри «Хронопсихологічне прогнозування особливостей розвитку особистості та психосоматичного стану осіб із особливими потребами» (реєстраційний номер 0116U005588) та в рамках проведення тижня науки на факультеті педагогіки та психології МНУ імені В.О. Сухомлинського було проведено круглий стіл на тему: «Психолого-педагогічний супровід осіб з особливими освітніми потребами та їх сімей». Організаторами круглого столу виступили викладачі кафедри психології Л.А. Опанасенко, І.М. Кучманич, В.В. Шевченко.

Мета: обговорення теоретико-прикладних проблем здійснення ефективного психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами та їх сімей.

Завдання:

  • розкрити актуальні науково-теоретичні питання, пов’язані з психолого-педагогічним супроводом осіб з особливими освітніми потребами та їх сімей;
  • визначити коло методичних питань щодо психологічного супроводу інклюзивної освіти, які потребують подальшого вивчення та розробки;
  • обмінятися досвідом з практичних аспектів здійснення ефективного психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами та їх сімей.

Модератор заходу: Л.А. Опанасенко (викладач кафедри психології).

Учасники обговорення: викладачі кафедри психології, фахівці-практики, студенти-психологи, батьки дітей з особливими освітніми потребами.

 

ПОРЯДОК РОБОТИ

  1. ПРИВІТАЛЬНЕ СЛОВО

Савенкова І.І.доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології МНУ імені В.О. Сухомлинського

Семенчук Т.М.методист відділу методичного забезпечення соціальної роботи Миколаївського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

  1. ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ

СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Опанасенко Л.А. – викладач кафедри психології МНУ імені В.О Сухомлинського

ФОРМУВАННЯ НЕРВОВО-ПСИХІЧНОЇ СТІЙКОСТІ В ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Шевченко В.В. – кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології МНУ імені В.О. Сухомлинського

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В МЕЖАХ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ВНЗ

Гулькова Д.С. – консультант психологічної консультації Центру психологічної служби МНУ імені В.О Сухомлинського

СПЕЦИФІКА РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА – АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

Наградська Л.М, Ужва А.С.практичні психологи / асистенти педагога Миколаївської загальноосвітньої школи №1 імені Олега Ольжича

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БАТЬКІВСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Деркач А.В.  – практичний психолог, викладач психології Миколаївської спеціалізованої школи «Академія дитячої творчості»

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНКЛЮЗІЇ: БАТЬКІВСЬКИЙ ДОСВІД

Давидова Г.

УЯВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПРО ОСОБЛИВІ ОСВІТНІ ПОТРЕБИ: РЕЗУЛЬТАТИ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Лисогор А. – студентка 717 гр. (спеціальність «Психологія», ДФН) МНУ імені В.О. Сухомлинського

ТРУДНОЩІ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Макушева С., Полєшко Н.студентки 317 гр. (спеціальність «Психологія», ДФН) МНУ імені В.О. Сухомлинського

АКТИВНІ ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕСУ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Джоган Д., Панченко К.студентки 317 гр. (спеціальність «Психологія», ДФН) МНУ імені В.О. Сухомлинського

  1. ОБГОВОРЕННЯ І ПРИЙНЯТТЯ РЕЗОЛЮЦІЇ КРУГЛОГО СТОЛУ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *